Thursday 5 January 2012

hangout memories :D

30/12/2011 - Jumaat

bler kene tegur ak terus hilang mood na stay dlm Taiping Sentral tuh . tga best best snap picturedgn member , kacau jaa guard tuhh . =,=




kenangan paling manis aku dengan kawan kawan aku .


yaya . yanie . aida


dekat mcd mengilla jaa . beli set medium jaa semua , MCchicken (2set med) and doublecheeseburger (2set med) . yanie blanjeee . fries punyer larr byk btull . last last ak yg kene gaulkn sehingga sebati kan bersama garam serta lada (ayat skema). lepas lepas gaul , masin na mampuss , hadeii ! ta tahan aku meyh . kitorang menghabiskan fries jlaa tyme tuhh smpai kenyang . burger masing masing bawa balik rumah . hahaha :D

tade lar mahal sgt :P
tgk ! byk derr . =,=

tukang letak garam serta lada . huh ! =='
apa apa punn , memori ini akan sentiasa berada dalam minda aku . ta boleh lupee woii ! saat kene tegur dgn guard , tgk wayang cter "Papa I Love U" and yanie blanjeee aku Mcd . hahaha .



0 comments:

Post a Comment