Friday 6 January 2012

hati ku kini di dusun buah

6.00 petang aku dgn family keluar beriadah lerr dekat luar rumah . mak dgn kakak ak kait buah manggis dgn rambutan . best woooo ! ak yg kene kutip =,= . ayah aku mesin rumput , abg aku pulakk SNAP gambar kitarang . 


neh larr rumah kite . tade lar besar mne punn . alaa kadar ajaa . blakang rumah aku neh  dusun buah , bukan belakang jaa keliling rumah aku ada buah . hehe .

SNAPPING gambar kait kait buah di dusun buah rumahku <3









neh aku NURATIQAH BAHARUDIN .
aku kutip byk-byk . lepas tuhh makan larr . hahaha . kdg-kdg mak aku bawak pergi tempat kerja bg dekat kwn-kwn mak . dekat rumah tuhhh byk sgt buahnyer . ade buah rambutan , manggis , dokong , langsat , nangka , pulasan(teringat dekat yaya) , cempedak(in proses na masak) , durian(da lame da msk tp skrg da tade) . ta termakan kami dgn byk-byk neh . rase-rase na makan rambutan mai ler dtg rumah . "Kedatangan Anda Dialukan(untuk org yg knl) dan Tidak Dialukan(untuk org yg ta knl) . peace yaw (Y) . hahaha :D





0 comments:

Post a Comment