Saturday 7 January 2012

kepiluan satu penyeksaan atau kesedaran ?

assalamualaikum ~

problem dgn kwn sendiri mmg sukar utk dijangka . tp ini secara kebetulan . salah aku juga . tp mmg btull kata dia . aku neh seorang yg ******** . tapi ak redha ~ walaupun aku dikutuk atau disisih mcm mne pun dgn kwn kwn aku , aku tetap akan kwn mereka . persahabatan perlu dikekalkan . perasaan aku perlu aku pendamkan dalam hati aku . sorang punn tkkn tahu siapa yg aku maksudkn itu . 

pilu hati aku bila membaca . tapi .. aku ta boleh kata apa-apa kalau itu mmg kenyataan . tapi .. kdg kala dia juga yg menyedarkan diri aku neh supaya menjadi lebih kuat . aku tak bolee na kutuk or marah-marah dia sbb aku juga yg bersalah kerana aku telah mengecewakan hati kwn-kwn dia . dia da byk bantu aku saat ak buntu utk membuat keputusan . 

selepas kejadian ini , aku membuat keputusan untuk bertanggungjawab keatas diri sendiri atas semua salah-salah aku . aku yg akan buat keputusan sendiri tanpa meminta pertolongan dia . jika betul-betul ak buntu baru ak decide untuk memilih dia membantu aku . sorry to say kawan ! aku bukan na marah or jerkah-jerkah kau , tp slps ape yg aku baca , aku tahu yg aku neh kwn yg macam mana . hope ! aku ta kecewakn kau mcm neh lg .

# sorry kawan kalau ak stalk profile kau ape ke . tp ak mntk maaf sgt-sgt dengan kau . aku ta kesah kalau lepas neh kau na kritik aku mcm mne punn . aku terima ~ 

end forever ?

0 comments:

Post a Comment