Monday 9 January 2012

hobi baru .






~ assalamualaikum ~

neh larr hobi baru kite skrg . dulu kite neh suke sgt bermyspace then bertukar ke friendster then bertukar pulak ke facebook . facebook da ta larat na bukak da . da jadi jemu na bukak lagi lagi tyme sekolah . bukan ade sape yg na sembang-sembang . kwn-2 semua daa balik hostel masing-masing (sori saya ta ddk hostel) . tggu diorang balik baru larr saya bukak facebook tuh . but now ... saya sedang berjinak-jinak dgn blog , tumblr and twitter . haha , kite slalu bertwitter dgn yanie . tp account facebook saya msih ade cuma saya deactive kan ajee . tggu da ramai balik baru saya active balik . buat masa skrg tiga neh jlaa yg saya active . kalau ta keberatan sila lah follow my blog especially , tumblr *sape yg ade* and my twitter oke . :D

0 comments:

Post a Comment